Verjaardagen

Omdat onze kids een dag na elkaar jarig zijn maakte ik vorige week 2 kaartjes. Isa kijkt altijd met smacht uit naar de creaties die ik voor haar maak, ze bewaart de kaarten ook allemaal. Gisteren hadden we feest van Isa die 23 is geworden en ze ontving onderstaand kaartje. Vandaag vieren we de verjaardag van Stan die alweer 26 wordt. 

..... Dit kaartje met de vrolijke ballonnen maakte ik voor Isa, zoals je ziet houdt ze wel van roze ;-)....



......Omdat Stan in de horeca werkt maakte ik deze platenspeler, de stans mocht ik eens lenen van Nicole, ik vind hem zó gaaf! Het glossy accent geeft hier wel een leuk effect.

Dubbel feest dus bij ons dit weekend!

Voor deze kaartjes gebruikte ik de volgend materialen:

Stempels: MFT: it's a mice day, for the record, Mama Elephant: birthday messages, Heffy doodle: special day sentiments.
Stanzen: Studio light: Essentials, SU: stitched rectangles, MFT: for the record.
Papier: MFT: birthday brights, wallpaper patterns, SU; whisper white. 
Overige: Ranger: glossy accents, C
opics.

Leuk dat je langskwam op mijn blog. Een fijn weekend!









Reacties

  1. De kaart voor Stan vind ik echt TE leuk bedacht en gemaakt. Niet teveel poespas, helemaal goed voor een jongeman😉.
    Ook de kaart voor Isa is lekker vrolijk, die zal ze weer met veel liefde bewaren denk ik

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gezellig, zo'n feestweekend. Je kaartjes zien er leuk uit! Ik vind de kaart voor Stan echt gaaf. Zo'n lastige categorie, mannenkaarten. Maar jij hebt er echt iets leuks van gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nog van harte gefeliciteerd met je dochter en zoon. Gave kaarten heb je gemaakt en wat leuk dat er zo naar je kaarten uitgekeken wordt door je dochter. Mooi die platenspeler, in het echt zie je ze ook weer steeds vaker :)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. superleuk gemaakt ! top hoor, geniet nog van de feestjes,
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hier spuit elf nog even.... ik had deze post helemaal gemist. Je kaartjes zijn super! Leuk hoe je echt een jongenskaart en een meisjeskaart hebt weten te maken. Wist niet dat Stan en Isa maar een dag na elkaar jarig zijn. Dat was vroeger vast heel handig met gecombineerde kinderfeestjes!!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Liftchallenge #183

Stempel op reis

Dutch card lovers #373