Knutseldate

Hoi, hoi,

Ongeveer twee weken geleden had ik weer een gezellige knutseldate met Nicole. Ik neem dan allerlei materialen mee en een idee met wat ik wil maken. Maar knutselen en kletsen gaan bij mij niet zo goed samen, hahaha. Op het einde van de middag is er dan ook meestal nog geen kaartje af. Het weekend gebruik ik dan vaak om het gestarte project af te maken. Zo ook bij deze kaartjes. 

Ik had net de nieuwe stans van Carlijn Design aangeschaft. Ik vind hem vooral erg leuk omdat hij uit drie onderdelen bestaat: de letters, het randje om de letters en de achtergrond. Je kunt dit leuk combineren met verschillende kleurtjes of designpapier. Ook vind ik hem handig wanneer je een keer wat minder inspiratie hebt, je kaart is met deze stans dan toch mooi gevuld. 



In het begin was het wel even stoeien met het inleggen van alle stukjes, maar door de goede tip van Nicole (dubbelzijdig tape aan de achterkant plakken) ging het allemaal wat makkelijker. 

Leuk dat je langs kwam op mijn blog. 

Groetjes en een fijne dag!


Voor deze kaartjes gebruikte ik de volgende materialen:

Stempels: Avery Elle: luau party
Stanzen: Avery Elle: luau party, Carlijn D: hiep hiep hoera
Papier: SU: whisper white, balmy blue, dapper denim, black, MFT: party time
Inkt: Copics
Overige: versamark, embossingpoeder Ink wit, sequins

Reacties

  1. Ik snap helemaal wat je bedoeld met weinig inspiratie toch een leuke kaart.... wat een leuke stans is dit zeg.
    Als je leuke vrolijk achtergrond papier gebruikt heb je zomaar een leuke kaart!
    En jij hebt er 2!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vrolijke kaartjes! Dubbelzijdig tape is echt ideaal voor dit soort stansen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat zijn gezellige dates ;-)
    en meteen ook voor mij een goede tip over de dubbelzijdige tape
    En wat een vrolijke kaartjes
    Vooral de eerste...
    Daar zullen de jarige jobs blij mee zijn

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Liftchallenge #183

Stempel op reis

Dutch card lovers #373