Opdrachten

Hoi, hoi, 

Het heeft even geduurd voordat ik weer eens wat kon posten. Het is een drukke tijd geweest. De kerstkaartjes moesten op tijd af. Voor de Kerst moest er natuurlijk geshopt worden voor kadootjes en tussen de feestdagen door moest er ook nog gewerkt worden.

Daarbij kreeg ik nog het verzoek van een collega, die heel het jaar door kaartjes bij mij besteld, om nog een 14-tal kaartjes voor haar te maken. Dus dat was even aanpoten, maar het is gelukt :-)))

Ik wil jullie natuurlijk niet stalken met al de 14 kaartjes die ik gemaakt heb maar ik wil er wel graag een paar aan jullie laten zien. Ik heb de mooiste uitgekozen (vind ik zelf haha...).





Ik vind het leuk om kaartjes te maken in verschillende stijlen. Dat is bij deze kaartjes wel gelukt. Soms is het ook best moeilijk om een kaartje in opdracht te maken, want ik weet dus van te voren niet of de besteller het kaartje dan leuk vindt. Gelukkig heb ik een lieve collega die altijd blij is met mijn zelfgemaakte kaartjes :-))

Leuk dat je op mijn blog bent komen kijken. 

Groetjes en tot de volgende keer. 









Reacties

  1. Je hebt echt prachtige kaartjes gemaakt! Leuk dat je verschillende soorten kaarten hebt gemaakt. Dan wordt het nooit saai ;) Ik ben nu wel een beetje benieuwd naar de andere kaarten, hihi.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou die collega boft maar met jou! Kan me heel goed voorstellen dat ze hier blij mee is. Jouw kaarten zijn geweldig mooi, snap wel dat ze die bij jou besteld!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaartjes vooral met de verjaardagskaart vind ik geweldig idee
    en wat leuk dat je kaarten mag maken voor een vriendin die zal erg blij zijn met jouw mooie creaties

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Liftchallenge #183

Stempel op reis

Dutch card lovers #373