Liftchallenge#167

Voor Valentijnsdag maakte ik 3 verschillende kaartjes. Eentje kon je al zien in mijn vorige post, dat was een shaker. Van een ander kaartje wat ik maakte kan ik helaas geen foto terugvinden in mijn album dus die kan ik niet laten zien. Ook maakte ik nog onderstaand kaartje naar aanleiding van de liftchallenge.

Het leuke aan deze challenge vind ik de verwerking van washitape op de kaart en laat ik daar nou net nog wel een voorraadje van hebben liggen ;-). Ik heb veel rolletjes in roze en rood dus kwam dit mooi van pas om er meteen een Valentijnskaartje van te maken. Omdat ik wat tape met tekst en met hartjes wilde gebruiken jatte ik van Nicole het idee om de kaart 'staand' te maken.



Aan de binnenkant ook nog wat strookjes washitape en een tekstje om het helemaal af te maken.......

De ontvangster was blij met het kaartje :-)

We zijn heerlijk een paar dagen naar Maastricht geweest en vandaag heb ik er nog lekker een vrije dag aangeplakt! En omdat het al weer begint te stormen en ik nog een leuke bestelling heb liggen die ik nog niet gebruikt heb, ga ik lekker aan de knutsel vandaag. 

Leuk dat je bent komen kijken.  

Voor de liftchallenge#167 klik hier


Voor dit kaartje gebruikte ik de volgende materialen:

Stempels: MFT: sending smooches.
Stanzen: MFT: stitched mod rectangle stax; SU: layering circles framelits
Papier: SU: whisper white, smoky slate; Action: mirror Cardstock
Inkt: memento
Overige: diverse washitape, hartje

Reacties

  1. Wat een leuke tapejes in Valentijns thema, gaaf ook die tekst en hart erbij, Gerjon. Fijn dat je meelift met de Liftchallenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige lift heb je gemaakt!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie lift Gerjon! Leuk al die vrolijke hartjes en het tekstje!! Leuk ook dat het 'veel liefs' precies tussen de golfjes past.
    Gezellig naar Maastricht, ik ben dol op die stad, we komen er vaak nu Bram er woont. Hoop dat het een beetje terrasweer was voor jullie...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt er echt een leuk kaartje van gemaakt! De rondingen in de hoeken geven ook een leuk effect. Hopelijk heb je heerlijk kunnen knutselen vandaag!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige uitwerking van de Liftchallenge! Mooi met de cirkel en het hartje. Echt helemaal af!
    Wordt weer helemaal verliefd op Washies door al de liften, wat zijn er toch veel leuke tapejes. Daar moeten we veel vaker iets mee doen ;-)
    Leuk dat je weer meedoet met de Liftchallenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oooh heerlijk maastricht
    zo een mooie stad.

    Erg mooie Lift Gerjon
    en wat leuk dat de tekst "veel liefs"er tussen past
    En ik vind het erg mooi hoe je rechts en links 2 verschillende kleuren hebt gebruikt dat maakt het kaartje echt "uniek".
    En zo komt die washitape wel op ;-D

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Superleuke kaart heb je gemaakt voor onze challenge!
    Bedankt voor je deelname.

    Groetjes Nelly (DT K&K)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie lift, in warme kleuren. Heel mooi gedaan Gerjon! 🥰🌺☕

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Liftchallenge #183

Stempel op reis

Stempel op reis