Kaartjes op verzoek

Hoi,

Ik heb hier al eens eerder verteld dat ik ook kaartjes op verzoek maak en dan met name voor een collega. Zij koopt nog zelden kaartjes in de winkel.  Zo vroeg zij mij onlangs ook weer een aantal kaartjes voor haar te maken. Zij vraagt dan altijd wel om specifieke kaarten. Deze keer wilde ze graag een aantal 'knuffel' kaarten en een paar met een boeddha erop. Bij de eerste kon ik wel iets bedenken. Die met de boeddha's wordt dan toch wat lastiger, daar heb ik nl geen stempels van. Dus dan haal ik meestal iets van internet. Omdat de afbeelding bij deze kaarten vrij groot was heb ik de kaarten vrij simpel gehouden. Zo zonder tekst kan ze de kaarten gebruiken voor elk doel dat zij maar wil. 

Hieronder zie je het resultaat van de knuffelkaartjes.......


..... en dit zijn de boeddha kaartjes geworden.....


Al het gebruikte Cardstock is van Stampin up. Ook de letter stanzen zijn van SU. Het designpapier op de knuffelkaarten is van MFT op de boeddha kaarten van SU. 
Het takje op de boeddha kaarten is van de Stamp market. De gebruikte stempels op de knuffelkaarten zijn van MFT. 

Vanavond komt onze dochter weer thuis van een weekje Tenerife. Dat wordt weer gezellig bijkletsen!

Leuk dat je langs kwam op mijn blog. 
Nog een hele fijne zondag gewenst!


Reacties

  1. Wat een leuke knuffelkaartjes! Je collega boft dat ze haar kaartjes bij jou kan kopen. Fijne avond met heerlijk bijkletsen met je dochter!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke series !!!
    Goed opgelost met de boeddha's !!
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie serie.
    De knuffel kaartjes vind ik echt heel mooi en de boeddha kaartjes heb je goed opgelost, de afbeelding vraagt de hoofdrol en de kleine toepassingen zijn precies goed zo.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke serie knuffelkaarten en ook die met de boeddha-afbeeldingen heb je mooi gemaakt. Leuk compliment dat je collega bij jou kaarten besteld.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik had je knuffels gemist zie ik. Je bent weer goed bezig geweest. Beide series zijn mooi geworden, de knuffel-kaartjes zijn wat creatiever maar ik vind het ingetogene met die tak bij de boeddha kaarten eigenlijk ook wel mooi! Knap gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Liftchallenge #183

Stempel op reis

Dutch card lovers #373