Pasen!

 Goedemorgen, 

Op deze zonnige 2e paasdag. Ik doe tegenwoordig niet zo veel meer met Pasen. Jaren geleden versierde ik nog wel eens het een en ander in huis en zette ik een heuse paastak met versiersels erin. Leuk ook voor de kinderen. Tot vorig jaar beschilderde ik ook nog een aantal eieren, dat vond ik altijd erg leuk om te doen en staat ook gezellig op tafel. Dit jaar is het er bij ingeschoten. Wél maakte ik voor een aantal lieve vriendinnen en mijn zus een paaskaartje, zomaar én omdat ik laatst een erge leuke stempel van Avery Elle had gevonden. De kaartjes zijn inmiddels met vreugde ontvangen :-))



Het is een mini slimline kaartje geworden. Ik was meteen helemaal verliefd op het wortelwagentje en zag het al rijden tussen het hoge gras door, dat is volgens mij wel gelukt ;-). 


                       Aan de binnenkant nog een groet en een 'snack' voor de konijntjes haha....


Op de Art Specially beurs vond ik laatst ook nog deze leuke stickers, heel toepasselijk natuurlijk voor op de envelopjes, samen met een reepje washi tape.

Groetjes en een gezellige, zonnige paasdag gewenst.

Voor dit kaartje gebruikte ik de volgende materialen:

Stempels: Avery Elle: carrot car.
Stanzen: Avery Elle: carrot car; Marianne design: grassprietjes, wolkjes.
Papier: MFT: party patterns.
Inkt: Memento black; Copic Markers
Overige: washi tape, stickers


Reacties

  1. Wat een leuke kaartjes! Heel grappig, die konijntjes in de wortelracewagen. En dan dat blad erboven: geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een ontzettende leuke vrolijke kaartjes! Een feestje om die te
    ontvangen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Aaaaah, wat ontzettend leuk die wortel auto🥰.
    Wat lief om een Paaskaartje te sturen.
    Ik deed er dit jaar niet veel aan. Best jammer, want ik weet dat het leuk is om te krijgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik was heel blij met je vrolijke paaskaart en vind de konijntjes zo grappig en leuk in hun sjeeswortel...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Helemaal te gek deze wortelwagen-kaartjes! Mijn paasdecoratie was meteen ook geregeld ha ha. Hij staat trouwens nu nog steeds op te kast.. veel te leuk om na pasen alweer weg te doen!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Liftchallenge #183

Stempel op reis

Dutch card lovers #373