Spellbinders

Hoi, hoi,

Ik ben enorme fan van Yana Smakula. Ik raak niet uitgekeken op haar creaties. Zij werkt voornamelijk met de producten van Spellbinders. Onlangs kwam van dit merk een nieuwe series stanzen uit. Door de voorbeelden van Yana kon ik mij niet bedwingen en kocht ik de hele serie. 

Ik had nog een aantal kaartjes nodig en ging daarom meteen aan de slag met een van de sets. Ik koos voor paars/lila terwijl dit eigenlijk helemaal niet mijn kleur is. Tóch vind ik het wel passen bij deze bloem. Ook de stans met diverse teksten kwam bij deze serie uit. 


Ik plakte het lila gedeelte van de bloemen op met foamtape zodat er extra dimensie op de kaart ontstond. Het leuke van deze stanzen is dat wanneer je een andere kleur gebruikt het weer een heel ander effect geeft. Ik heb nog ideetjes genoeg :-)....
Ook ben ik al aan de slag gegaan met de andere stanzen uit deze set. Deze zijn nog niet helemaal af en laat  ik jullie de volgende keer zien.

Leuk dat je langs bent gekomen. Een hele fijne dag en tot de volgende keer.

Voor dit kaartje gebruikte ik de volgende materialen:

Stanzen: Spellbinders: fresh picked anemones, fresh picked sentiments
Papier: SU: whisper white, garden green, gorgeous grape, sweet sugar plum, delightful doin, so saffron; Strathmore: Bristol smooth
Inkt: SU: Ranger: oxide: tumbled glass
Overig: sequins, foamtape


Reacties

  1. Ik zie direct dat je door Yana geïnspireerd bent. Heel mooi! Van deze aankoop zul je geen spijt krijgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig , ik ben daar ook fan van !!!
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt de hele set gekocht!! Wauw! Deze is ook mooi zeg, de kleurtjes zijn echt goed bij elkaar.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Liftchallenge #183

Stempel op reis

Stempel op reis