Papieren knuffel

 Hallo allemaal,

Eindelijk is het zover! Ik heb nu ook een blog. Ik maak al jaren kaarten en nu kan ik ze dan eindelijk ook hier aan jullie laten zien. Het eerst kaartje dat ik hier plaats is voor een lieve collega die even een papieren knuffel nodig had.

Aan de binnenkant heb ik nog een extra reepje van dit leuke regenboogpapier gebruikt en nog twee kleine hartjes om het af te maken. 


Stempels: Stamp market: sending you, Mft: distress patterns
Stanzen: Mft: lots of hearts
Inkt: SU: pink pirouette
Papier: SU: whisper white, pink pirouette, Mft: positively peppy
Overige: Pretty pink posh: sequins

Leuk dat je bent komen kijken op mijn blog! Ik hoop jullie snel weer wat leuks te kunnen laten zien en ik kom natuurlijk ook graag een keer bij jou op bezoek. 

Groetjes! 
Gerjon

Reacties

  1. ohhh wat heb je een leuk blog Gerjon!!! ;-) Superleuk om nu je kaartjes hier te zien. Ik ben benieuwd wat je allemaal gaat posten. Je weet me te vinden als je hulp nodig hebt hè.. fijne zondag nog!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zeker weten! Dank je wel, en ook voor je goede hulp! Groetjes.

      Verwijderen
  2. Hoi Gerjon,
    ik zag je reactie ergens, misschien was het bij Nicole en ik werd nieuwsgierig, dus kom ik op bezoek bij jou. Dit kaartje is heel gaaf. Mooi met dat regenboogpapier en het vellum.... Ik ben heel benieuwd naar je kaarten, dus ik ga ik je volgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi GerJanne, dank je voor het compliment. Leuk dat je mij gaat volgen :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Vandaag zag ik dat jij Gerjon je had aangemeld voor het Kleurenkaartenteam en daarom ga ik je ook volgen.
    De kop is eraf.....zoals we dat ik Brabant zeggen. MOOI blog heb je en een heel MOOI kaartje om iemand een hart onder de riem te steken.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Welkom in blogland! Ik ben je nieuwe volger en via Nicole ben ik hier komen kijken 😉

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Liftchallenge #183

Stempel op reis

Dutch card lovers #373