Valentijnsdag

 
14 Februari, Valentijnsdag. Daar hoort natuurlijk een kaartje bij. Omdat de kaartjes inmiddels zijn aangekomen kan ik hier nu laten zien wat ik gemaakt heb. Ik wilde iets met een shakertje maken. Bij Albert Heijn vond ik mini smarties die perfect voor mijn ideetje waren. Het resultaat vind je hieronder. 

                                            

Het beertje vond ik nog bij een stempelset die ik tot nu toe nauwelijks gebruikte maar met de boog in zijn hand kwam hij als 'cupido'  nu heel goed van pas :-)).... een hartje op zijn hoofdtooi maakte het helemaal af.


De smarties maken een gezellig rammelend geluid in de shaker pouch! 


Aan de achterkant stanste ik met de 'rip strip' zodat de kaart geopend kan worden en de ontvanger van de snoepjes kan smullen ;-))


Met dit kaartje wil ik tevens meedoen met de challenge bij Knutsels & kadootjes

Voor dit kaartje gebruikte ik de volgende materialen:

Stempels: SSS: Hello beautiful; MFT: Beary big adventure, interactive labels
Stanzen: MFT: Beary big adventure, lots of hearts outlines, rip strip, tall snow globe
Papier: SU: balmy blue; MFT: hearts & stripes
Inkt: Copics, memento
Overige: versamark, embossingpoeder Ink wit, snow globe shaker pouch, mini smarties

Leuk dat je langskwam op mijn blog!
Groetjes en tot de volgende keer. 




Reacties

  1. Een heel gaaf kaartje! Leuk zo'n shaker met eetbaar shakermateriaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een enig kaartje is het! Leuk met die mini smarties. En die strip is erg leuk. Ik heb hem ook, maar nog niet gebruikt.
    Dank je wel voor het meedoen bij K&K.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ooooh deze is ook leuk ook al ben ik verliefd op het schoolmeisje die ontvangen heb
    Maar geweldig idee om de strip op de achterkant te plaatsen zodat je stiekem het leeg kan eten haha
    erg leuk idee zo....dat brengt me op ideeen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schattig kaartje met het lieve beertje..Bedankt dat je mee doet bij k&k. Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super tof kaartje is dit zeg!! Enig met de snoepjes erin en zo'n strip maakt het helemaal af. Super tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze cupido heeft mijn hart geraakt hoor! Hij is echt super!! Ondanks de handige strip laat ik de snoepjes zitten waar ze zijn, veel te leuk als shakermateriaal. Bedankt voor dit prachtige kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Liftchallenge #183

Stempel op reis

Dutch card lovers #373