DCL#357


Bij Dutch Card Lovers is er weer een leuk challenge bedacht: Zee & strand. Er zijn mooie voorbeelden gemaakt waardoor ik geïnspireerd raakte om ook een poging te wagen. Toen ik echter tussen mijn stempels ging zoeken bleek dat ik eigenlijk niet zoveel spulletjes had wat met zee én strand te maken had. Wel had ik wat van de 'onder water wereld' maar ik wilde iets anders. Dus nog maar even verder zoeken tot dat ik deze leuke puffy stickertjes vond waarop allerlei plaatjes te vinden waren die met zee en strand te maken hadden. Een idee was geboren en dit is het resultaat....



                              Aan de binnenkant plakte ik nog een strookje 'zand' en een toepasselijk tekstje. 


                                                                                  Op naar het strand!

 Klik hier voor de challenge bij DCL.

Leuk dat je langs kwam op mijn blog!


Voor dit kaartje gebruikte ik de volgende materialen:

Stempels: SSS: beach beauties
Stanzen: MFT: pierced circles; SU: rectangle stitched framelits dies
Stencil: MFT: wave maker
Papier: SU: whisper white, costal cabana, Joy crafts: cardboard
Inkt: memento; Ranger: distress oxide: tumbled glass, salty ocean, peacock feathers
Overige: Action: puffy stickers




Reacties

  1. Oh, wat heb je dit leuk bedacht! Echt heel gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zooooo, wat ontzettend leuk bedacht.
    Heel mooi, de golfjes op de achtergrond, dat is echt een goeie aanvulling bij dit thema.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuke kaart!! Heel leuk met die puffy stickers.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk idee, Gerjon! De achtergrond met golfjes is prachtig en die puffy stickers zijn er heel erg leuk bij! Goed opgelost! Fijn dat je meedoet met DCL, dank je wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een geweldig kaartje weer! Het is echt zo een kaartje wat je wil 'voelen'. Heel erg leuk en origineel verzonnen!! Dankjewel voor je bijdrage aan de Dutch card lovers challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldige strandkaartje Gerjon! Leuk dat je weer meedoet met DCL.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ooooh ik loop gigantisch achter met reageren
    Ten eerste gefeliciteerd met het winnen van de challenge liftchallenge 167
    en ook deze is weer een beauty
    En zo leuk met puffy stickers dat is weer wat anders
    En door de golfjes en de stickers echt een "beach" sfeer.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een gave kaart!! Onwijs leuk. Ik hou hiervan. Hele toffe stijl heb je ;-)
    Leuk dat je je ook gaat wagen aan de shaker cards. Ik kan in ieder geval niet meer zonder, vandaar dat ik ook de Sunday Shaker in het leven heb geroepen. Op mijn blog ook nog een bericht over Shakercards 'How to', met uitleg over heel veel verschillende manieren om een shakerkaart te maken, misshien vind je dat leuk om te bekijken.
    Ik maakte deze al graag in de jaren 90, toen is het een beetje in de benen gezakt, totdat ik het een aantal jaren terug weer oppakte, met als resultaat, dat ik nu verslaafd ben haha. Dus...je bent gewaarschuwd ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Liftchallenge #183

Stempel op reis

Dutch card lovers #373