Jubileum

Hoi hoi,

Een collega van mij is deze week 40 jaar in dienst en viert haar jubileum met een diner. Omdat ik hiervoor uitgenodigd ben (altijd lekker een etentje ;-)) moest er bij het kadootje natuurlijk een mooi kaartje gemaakt worden. 

De collega houdt van schilderen en heeft een prachtige grote achtertuin. Dat er dus bloemen op de kaart moesten komen was vanzelfsprekend.

Ik heb het idee opgepakt om weer eens mijn hot foil apparaat te gebruiken want onlangs heb ik mooie  stanzen met bloemen weten te bemachtigen die ik voor deze kaart goed zou kunnen gebruiken. De bloemen heb ik na het stanzen ingekleurd met copics en ze nog wat witte accentjes gegeven met de gelpen. 

Voor wat meer diepte stanste ik de achtergrond een aantal keren uit en heb deze vervolgens op elkaar geplakt (pfff, wat een werkje met al die kleine randjes ;-)) 


Het tekstje vond ik tussen mijn stempels van Stampin up en kon ik dus mooi voor deze kaart gebruiken. Ik stempelde hem met Versamark en gebruikte wit embossingpoeder. De kaart nog afgemaakt met wat gouden spetters en sequins.


                          Vrijdag is het etentje en ontvangt de jubilaris het kaartje, ik hoop dat ze hem mooi vindt.  

De kaart is weer in een hele andere stijl en een beetje 'chic' vind ik zelf. Moet er dan toch altijd weer even aan wennen :-))

Leuk dat je weer op mijn blog bent komen kijken.
Groetjes en tot de volgende keer.

 
Voor dit kaartje gebruikte ik de volgende materialen:

Stempels: SU: volop vrienden
Stanzen: SSS hot foil: sketched rose trio, sketched rose blossom and leaves; SSS: Marilyn full card
Hot foil: Spellbinders matte gold
Papier: SU: whisper white, crumb cake
Overige: Copics; Gansai tambi: starry colors; Studio Katia: sequins
                                                                                                                                                                     
      
                                                                                                                                                                          








Reacties

  1. Een prachtige kaart voor een prachtig jubileum. Het is inderdaad weer een andere stijl, maar wordt vaak wel erg gewaardeerd!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Liftchallenge #183

Stempel op reis

Dutch card lovers #373