Liftchallenge #172

 Hoi Hoi,

Maandag teruggekomen van een heerlijke vakantie op Rhodos. Het weer was fantastisch en met de berichten uit Nederland wilde ik eigenlijk nog niet naar huis! Maar ja, ook aan alle leuke dingen komt een eind. 

Omdat ik deze week nog vrij ben heb ik ook nog wat tijd gehad om te knutselen. Bij de Lift challenge stond nog een leuke kaart om te maken en ik heb mij daar op de valreep (de challenge loopt tot vandaag) nog even aan gewaagd. De bedoeling is om onderstaand kaartje te liften en je eigen gestreepte achtergrond te creëren met een gekleurde achtergrond voor je sentiment. 


Omdat ik geen achtergrond stempel heb met streepjes bedacht ik om de streepjes te creëren met strookjes cardstock. Dit is het resultaat.
                                             

                                                                                        
                                .......Aan de binnenkant ook nog wat strookjes papier en een tekst voor de jarige........


                                                    Ik ga de kaart nog snel even toevoegen bij de Liftchallenge :-))

Leuk dat je op mijn blog bent komen kijken. 
Groetjes en een fijn weekend. 

Voor dit kaartje gebruikte ik de volgende materialen:

Stempels: Altenew: SSS: love days; SU: tropical chic; MFT: spotlight sentiments
Stanzen: MFT: pierced circles; Action: rand met rondjes; SU: tropical chic
Papier: SU: whisper white en diverse kleuren
Inkt: memento black, versa mark clear
Overige: vellum, sequins, SU: embossingpowder white







Reacties

  1. Klinkt goed Gerjon, Rhodos is mooi, ben er ook eens geweest. Sowieso vind ik Griekenland geweldig.
    Hihi, de liftkaart is van onze GD Gerjanne, maar natuurlijk ook gelift van het origineel. Jouw versie is erg gaaf geworden, mooi gedaan! En erg leuk dat je met ons meelift, dank je wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk hoor zo’n vakantie. Wat een leuke lift kaart heb je gemaakt. Heel mooi met dit design papier. De binnenkant is ook super leuk. Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je een mooie liftkaart gemaakt Gerjon. Mooie kleuren heb je voor de strookjes gebruikt en ook de decoratie vind ik gaaf. Leuk dat vellum erbij.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hier ook een Griekenland fan, zo heerlijk daar. Ik twijfelde al of ik op het goede blog zat, ik dacht huh, GerJanne, ik ging toch naar Gerjon toe? Toch even verder geklikt, maar nu zie ik dat je GerJanne haar kaart als vb hebt, ook goed hoor.
    Je lift word er niet minder door. Heel tof gedaan met het vellum en de crikelborder vind ik ook al zo mooi. Heel mooi gelift, bedankt weer voor het meedoen en geniet van je laatste daagjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik dacht Herzegovina als de rest.....
    GerJanne was toch gast disigner voor deze challenge, het was haar kaart toch niet die we konden liften??
    Wat een leuke Lift heb je gemaakt, goed idee om de streepjes met papier te maken, dat heb ik nog niet voorbij zien komen.
    Welkom terug in Nederland. Je kan mooi terug kijken op je vakantie.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Na zo een heerlijke vakantie is het ook wel weer een troost dat je thuis die fijne knutselkamer hebt hè.. zeker met dit weer! Jullie hebben vast weer heerlijk genoten in Griekenland. Je kaart zag ik al op Insta en is prachtig! Lekker strak die strookjes papier en ook het geschulpte randje is mooi erbij. Toppertje weer! Bedankt voor het meedoen met de liftchallenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige en super vrolijke kaart!
    Bedankt voor je berichtje op mijn blog.
    In Griekenland had je vast veel beter weer dan al die regen hier in Nederland!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Liftchallenge #183

Stempel op reis

Dutch card lovers #373