Stempel op reis

Hoi hoi,

Daar zijn we weer met een nieuwe post. Onlangs werd ik door Nicole gevraagd of ik mee wilde 'reizen' met de ' Stempel op reis'. Super tof! Het leuke hieraan is dat je een stempel kunt ontvangen die je zelf niet hebt of die je nog nooit hebt gezien. Dus eigenlijk steeds weer een verrassing in je brievenbus, hoe leuk is dat.

De stempel is deze keer afkomstig van Ellen en is aan mij doorgegeven door Nicole met als verrassing een super leuk kaartje met citroenen erbij (je ziet deze op haar blog). 

De stempel waar we deze keer mee aan de slag gaan is een mooie bloemenstempel van Altenew. Ondanks dat het een prachtige stempelset is vind ik het soms nog wel lastig wat ik met een set als deze moet maken. 


Omdat ik mijn voorraad verjaardagskaarten nog wat aan moest vullen had ik snel beslist dat het een frisse kaart moest worden. Door de vorm en grootte van de bloemen heb ik uiteindelijk gekozen voor een slimline kaart...


Op de achtergrond gebruikte in een mooie Slimline stans van Simon says stamp. En op de letters bracht ik nog wat glitters aan voor een feestelijk effect ....


                                                .... en aan de binnenkant nog wat overgebleven bloemen en een tekstje.


Uiteindelijk blij met het resultaat. De stempel is weer verder op reis gegaan. Ik ben erg benieuwd naar de creaties van iedereen. Kijken jullie mee?

Ellen: @eschuemie
Daniëlle: @danielle_sch77
Mariken: @marikendesteen
Nicole: @chezparmentier

Leuk dat je op mijn blog bent komen kijken. 
Groetjes en tot de volgende keer. 

Voor dit kaartje gebruikte ik de volgende materialen:

Stempels: Altenew: simple flowers; MFT: big birthday wishes, meow mix
Stanzen: MFT: celebrate; SSS: detail petal slime plate
Papier: SU: whisper white, basic black, MFT: proper pinstripes pastel
Inkt: memento black
Overige: Nuvo drops en glitter, foam



Reacties

  1. Aha, ik lees het, jij hebt echt een geweldige koop gedaan met die achtergrond stans. Die is mooi zeg!! Perfect voor dit kaartje! Je kaart is trouwens helemaal een beauty, erg leuk gedaan!! Leuk dat je voortaan met ons mee reist!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een heerlijk fris en vrolijk verjaardagskaartje is dit geworden. Een cadeautje op zich! Prachtig gedaan en superleuk dat je ook in ons reisgezelschap zit!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ooooohhhhh wat leuk dat je bij het reisgezelschap hoort voortaan
    En wat een mooie frisse verjaardagskaart heb je ermee gemaakt.
    De kleuren vind ik fantastisch...
    En de binnenkant maakt het natuurlijk helemaal af.
    Zo leuk al die verschillende kaarten met dezelfde stempel

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Gerjon,
    Wat leuk dat je nu ook meereist! De resultaten zijn allemaal zo gaaf! Echt allemaal totaal verschillend en heel inspirerend. Ik heb een set die erop lijkt, dus ik onthoud de mogelijkheden ermee. Zo leuk dat je een slimline hebt gemaakt. En zo vrolijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een ontzettend leuke kaart heb je gemaakt met deze stempels op reis. Zo gaaf. Leuk om je blog gevonden te hebben. Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuk kaartje en mooi met de glitters op de tekst.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Liftchallenge #183

Stempel op reis

Dutch card lovers #373