Seizoen schets hop

Hoi hoi,

Het is weer tijd voor een nieuwe seizoen schets hop met Nicole P. en Nicole D.  met deze keer natuurlijk het thema herfst. Nicole D. zocht voor ons de volgende schets uit.

                                                                                         
Bij het thema herfst horen voor mij altijd bladeren. Maar ook pompoenen en paddestoelen zijn natuurlijk niet weg te denken bij dit seizoen. Daarom zijn voor mij de kleuren oranje en rood sterk verbonden met de herfst. Voor de hoofdrol op dit kaartje koos ik dan ook voor de bladeren en de pompoentjes voegde ik toe als klein detail. 

                                                                                
              De bladeren in het rood op de achtergrond heb ik aangebracht met een stencil en distress oxide inkt.


De stans van het mooie opengewerkte blad is van Simon says stamp en was nog een mooi extraatje op deze kaart. Aan het grote pompoentje hing ik nog een kleine groet met een puffie minihartje van Doodlebug. Als laatste voegde ik nog wat sequins toe om het helemaal af te maken. 


                                               En aan de binnenkant kon een pompoentje natuurlijk niet ontbreken. 

Nou, laat de herfst maar komen.
Kijken jullie mee wat Nicole P. en Nicole D. voor moois gemaakt hebben?!

Leuk dat je op mijn blog bent komen kijken.  Groetjes en tot de volgende keer.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                  

Voor dit kaartje gebruikte ik de volgende materialen:

Stempels: SU: gather together
Stanzen: SU: gathered leaves dies; SSS: ornate leaves; Action: rand stans
Papier: MFT: keep me in stitches; SU: whisper white, melon mambo, real red
Stencil: Craft emotions: ornament bladeren
Inkt: Memento: black, Ranger: distress oxide: crackling campfire
Overig: copics, twine, sequins


Reacties

  1. Een hele leuke herfstkaart en super mooi is dit opengewerkt blad.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik las bij nicoleP dat het ons 1e jaar rond is dus jippie voor ons haha
    Wat een mooi kaartje en zo verschillend weer
    leuk dat we alle drie meteen in kleuren denken
    Ik vind de oranje bladeren en het opengewerkt blad heel mooi en de gouden sequins of heten deze anders vind ik een mooie toevoeging

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat leuk, jouw kaart is echt strak. Tenminste dat was het eerste woord dat in mij opkwam bij het zien van je kaart. Mooie kleuren en je papierkeuze is super.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een heerlijk seizoen om op je kaart te verwerken, hè?! Je kaart is mooi. Er is van alles te zien. Ook leuk dat je eigenlijk op 3 verschillende manieren bladeren hebt laten terugkomen op je kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een hele mooie herfstkaart met die pompoenen en dat mooie opengewerkte blad. Mooi dessin-papier heb je gebruikt.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige herfstkaart Gerjon! Strak en grafisch, ik houd er van, zeker in deze prachtige herfstkleuren!! Mooi ook hoe je zelf dit papier gemaakt hebt met de diecuts en en het stencil.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik zag opmerkingen van mensen die hun lening al van meneer Pedro hadden gekregen en ik besloot om onder hun aanbevelingen een aanvraag in te dienen. Slechts 5 dagen later bevestigde ik mijn lening op mijn bankrekening, een totaalbedrag van $ 850.000,00 waar ik om vroeg. Dit is echt geweldig nieuws en ik adviseer iedereen die een echte leningverstrekker nodig heeft om via hun e-mail een aanvraag in te dienen: pedroloanss@gmail.com. Ik ben nu blij dat ik de lening heb gekregen waar ik om vroeg.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Liftchallenge #183

Stempel op reis

Dutch card lovers #373