Seizoen schets hop

Hoi hoi,

Het is weer tijd voor de seizoen schets hop met Nicole P. en Nicole D.. Deze keer mocht ik de schets uitzoeken. Door de takjes vind ik de uitgekozen schets wel iets lente-achtigs hebben. Iets verzinnen met de rondjes vind ik dan wel weer een uitdaging maar ik denk wel dat het gelukt is :-)                                   

                                                      

Ik ben gek op roze en koos deze kleur dan ook als basis voor mijn kaart. Het heeft iets zoets, iets zachts en iets fris en daardoor voor mij iets lente-achtigs. 

                                                      

Twee rondjes van de schets verving ik door bloemen. Deze heb ik gemaakt met een hot foil stans die ik laatst van iemand over mocht nemen. Ik vind hem super mooi en ze zijn een mooie opvulling op je kaart. 
                                                

Het leuke achtergrond papiertje kreeg ik ooit eens als verrassing bij een bestelling van Cloud9crafts. 


Aan de binnenkant enkel een klein strookje papier omdat ik tekstjes bij dit soort kaartjes meestal op het moment zelf er pas in schrijf. 

Ik ga snel kijken wat Nicole P. (chezparmentier) en Nicole D. (plukdedag) voor lente creatie gemaakt hebben. Zó benieuwd. 

Dit weekend gaan we gezellig met alle kids naar een vakantiehuisje, hoop dat de weergoden ons een beetje gunstig gezind zijn. 
 
Leuk dat je langs gehopt bent. Fijn weekend en tot een volgende keer.

Voor dit kaartje gebruikte ik de volgende materialen:

Stanzen: MFT: pierced circles, banner day celebrations; Stamp Market: botanical beauty; SSS: Intricate daisies
Stempel: MFT: It's a banner day
Papier: SU: whisper white, basic black, pink pirouette, crumb cake
Inkt: Memento: black
Overig: Ink3: embossing powder, Spellbinders: gold disc sequins,  hot foil gold




                                                                                                                                                     

Reacties

  1. wow wat een mooie kaart heb je met de sketch gemaakt.
    De bloemen vind ik heel mooi!!
    Geniet van jullie weekeinde en ik denk dat jullie het treffen met mooi weer.
    Extra trui is denk ik wel nodig.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Gerjon, wat een mooie sketch heb je uitgezocht en je kaart is geweldig! Helemaal in balans!
    Mooi met de bloemen en de hot foil details.
    Je boft denk ik dit weekend met het weer. Maar goed gezelschap doet de zon zelfs binnen schijnen! Veel plezier.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig, Gerjon! Ik ben dol op roze, dus deze kaart kan ik wel waarderen. Knap dat je van een sketch zo'n mooie kaart kunt maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt ons wel een uitdaging gegeven gerjon hahaha
    Maar jij hebt de 4 cirkels ook goed opgelost.
    Prachtige bloemen zo met hot foil (heb ik zelf nog nooit gedaan maar mooi effect)
    en leuk dat we bij de lente samen aan bloemen denken
    Het is echt een hele mooi kaart

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En natuurlijk een heel fijn weekendje met je familie....❤️

      Verwijderen
  5. Wat een leuk idee om de rondjes te vervangen door bloemen, geeft meteen een heel andere uitstraling. Een mooie, fleurige kaart vind ik dit.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh wat een prachtkaart Gerjon! Ik vind hem super!! Jullie hebben vast een heerlijk weekend gehad samen. Ben benieuwd naar je verhalen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super leuke kaart geworden met de hoit foil stans..leuk om te zien wat je ermee gemaakt hebt!!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Liftchallenge #183

Stempel op reis

Stempel op reis