Dutch card lovers #373

 Hoi hoi,

Op het blog van Dutch Card Lovers staat weer een erg leuke nieuwe uitdaging: maak een Vellum Panel Card

Ik heb natuurlijk wel eens vellum op mijn kaartjes verwerkt maar ik heb vellum nog nooit in het panel van een kaart verwerkt. Er staan weer prachtige voorbeelden bij DCL en er is een handig filmpje van Jennifer McGuire geplaatst zodat je een idee hebt hoe het in zijn werk gaat met deze kaart. 

Ik ben dus ook maar eens aan de slag gegaan met dit leuke project. Een tijdje geleden kocht ik een stans van een (halve) zonnebloem. Deze stond nog steeds in mijn bakje "nieuw" en had ik nog steeds niet gebruikt. Voor het maken van deze kaart schoot mij meteen een ideetje te binnen. Hieronder zie je het resultaat.

 

Aan de binnenkant van de kaart plakte ik een leuk ruitjespapiertje dat mooi door het vellum heen schijnt. 


De grote tekst maakte ik wat hoger met foam. Nog wat blinkertjes er op en mijn kaartje was klaar.


Hopelijk kan ik binnenkort iemand blij maken met dit zomerse kaartje. Ik ga hem snel plaatsen bij DCL en dan nog even lekker van het zonnetje genieten. 

Groetjes en alvast een zonnig weekend. Tot de volgende keer.

Voor dit kaartje gebruikte ik de volgende materialen:

Stempel: ME: Wishing You
Stanzen: ME: Wishing You
Papier: SU: whisper white, early espresso, daffodil delight, melon mambo; MFT: pretty in plaid
Inkt: Versafine clear: nocturne
Overig: sequins, SU: embossing powder






Reacties

  1. Heel gaaf, deze zonnebloem kaart, de bloem is er ook perfect voor! Mooi die grote tekst erbij. Fijn dat je weer meedoet met DCL, Gerjon!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow wat een mooie kaart heb je voor deze challenge gemaakt.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een heerlijk zonnig kaartje!! De zonnebloem komt prachtig uit op het vellum, heel gaaf gedaan!! Dankjewel voor je bijdrage aan de DCL challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh die is gaaf zeg. Groetjes Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh wat een vrolijke zonnige kaart. Ik vind die zonnenbloem fantastisch!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oooo wat een beauty Gerjon, heel mooi gedaan. Je wordt er meteen vrolijk van! Leuk dat je met ons meedoet bij DCL! Lieve & CreaTEAVe groetjes, Yvonne - The Creative Teacup (heel erg bedankt ook voor de prachtige verjaardagskaart!! Een feetsje om open te maken!)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel erg mooi gedaan hoor, mooie blikvanger die zonnebloem. Bedankt voor je deelname aan DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh Gerjon ik ben verliefd op je kaart. Wat is hij leuk geworden. :) Leuk dat je de uitdaging aangegaan bent. :)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Liftchallenge #183

Seizoen schets hop

Stempel op reis