Stempel op reis

Hoi, hoi,

Deze keer was ik voor het eerst aan de beurt om een stempel op reis te sturen. Ik houd erg van bloemen op kaarten en wilde de anderen daarmee graag uitdagen. Daarom ging de 'Fantasy florals' van MFT in de enveloppe. 


  Het is al een wat oudere stempel van MFT maar hij blijft mooi en kan voor allerlei gelegenheden gebruikt worden.
Ik had het idee om een stuk van de stempel van de kaart 'af te laten vallen'. Nadien dacht ik er eigenlijk pas over na of de kaart dan wel zou blijven staan en dat lukte net :-)) 


En natuurlijk gebruikte ik weer roze op mijn kaart, samen met het groen vind ik het een frisse combinatie geworden :-)


.....Nog wat nuvo drops ter versiering gebruikt....


Omdat de binnenkant nu ook te zien is wanneer de kaart dicht is was daar een mooi papiertje nodig. Ik koos ervoor om de hele binnenkant met dit papiertje te 'bekleden' en ik stempelde er een paar bloemen op. 


Leuk dat je bent komen kijken op mijn blog. Altijd leuk als je een reactie achter wil laten.
Groetjes en tot de volgende keer.

Ik ben erg benieuwd wat de anderen met de stempel gemaakt hebben, kijken jullie mee? 


Voor dit kaartje gebruikte ik de volgende materialen:

Stempel: MFT: Fantasy florals
Stanzen: MFT: little hello
Papier: MFT: your crafty happy place; SU: wisper white, pink pirouette
Inkt: Versafine clear: nocturine; Memento: black, Copics
Overig:  Nuvo drops: key lome, carnation pink


Reacties

  1. Wat een mooie kaart! Leuk idee zo, en fijn dat je kaart ook nog blijft staan! Lieve kleurtjes heb je gebruikt, ik vind het een prachtige kaart zo!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooie stempelset ging er op reis en wat een toffe creaties zijn er mee gemaakt! Jouw kaart is prachtig, mooie kleuren en leuk met het doorzichtige gedeelte.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een prachtige kaart heb je met deze mooie stempel gemaakt
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi effect zo samen met het mica. Het lijkt alsof je mooie bloemen zweven. Heel fijntjes in deze kleurencombinatie en tot in de puntjes verzorgd deze mooie kaart.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. We hadden hetzelfde idee, helemaal uitknippen was ook wel erg veel werk ha ha. Leuk zo met deze 'open' voorzijde en liever kleurtjes! Prachtig kaartje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk dat ie dan ook blijft staan! Je hebt echt een gave stempel uitgekozen. Verrassend wat je er allemaal mee kunt maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hele leuke kaart heb je gemaakt met deze mooie stempel, geslaagd
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een gaaf idee om de onderkant bij de bloem weg te laten en prachtig dat hij op de blaadjes blijft staan
    Ik vind het een mooie stempel maar ik hou van bloemenstempels maar jij hebt er ook een prachtige kaart meegemaakt, gerjon
    De kleurencombi roze en groen vind ik erg mooi

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Liftchallenge #183

Stempel op reis

Dutch card lovers #373