Liftchallenge #183

Hoi hoi,

De laatste Liftchallenge van 2023, daar moest ik toch even tijd voor vrij maken. De opdracht: 

                                                           een POP - UP kaart

Een erg leuk idee en ik bedacht meteen om er een kerstkaart mee te maken, misschien zelfs wel 2 (voor de voorraad :-)). Ik ben echter te enthousiast gestart met de binnenkant, daar is dan ook veel tijd in gaan zitten. En door het gebruik van de niet alledaagse kerstkleurtjes wist ik ook niet wat ik met de voorkant aan moest.....pfff, een zo leuk idee werd plots een blok aan mijn been 😥 .... Maar na het advies van een hele fijne hulplijn is het (denk ik) toch nog goed gekomen, haha ..... een 2e versie is er echter niet gekomen 😅........... De binnenkant:                                                                

       

        

       

       .... de schuine lijn van de pop-up heb ik doorgevoerd op de voorkant ....

          

..... ik heb gewerkt met distress oxide inkt, embossingpoeder, borduurgaren en hot foil voor de teksten....       

 Hieronder de kaart die we moesten liften, met het template.

Op de pagina van de Liftchallenge staan mooie voorbeelden van het team en heb ik al vele mooie inzendingen gezien. 

Leuk dat je op mijn blog bent komen kijken!

Groetjes en tot de volgende keer.

Reacties

  1. Moest wel lachen, Gerjon....het is best herkenbaar namelijk. Dat vastlopen heb ik ook bij tijd en wijlen na een enthousiaste start. Maar het is je gelukt en je kaart is heel gaaf! Mooie match met de voorkant. Mooie kerstballen ook! Fijn dat je weer meedoet met de Liftchallenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kerstkaart Gerjon. Heel mooi die heat embossing en zoals je schuine lijn van de binnenzijde terug laat komen met de tekst aan de voorzijde. Gaaf om de kerstballen aan echte touwtjes op te hangen en hele mooie kleuren gecombineerd vind ik. Voor mij is het een toppertje!
    Lieve groetjes Miranda (bolletje lucky)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg leuk, Gerjon! De voorkant en binnenkant passen goed bij elkaar, terwijl je andere technieken hebt gebruikt. Er is niks van te zien dat je zo hebt lopen struggelen met deze kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nee, wat Rhodé zegt, klot. Je struggle is niet te zien, maar het is heel herkenbaar. Ik kan ook bezig zijn en denken, O, dit wordt wel leuk...en dan kan het tóch nog een prullenbak exemplaar worden.... ;-)
    Ik vind je kaart een plaatje en ik vind de kleuren echt prachtig. Mooie combi met het houd! Super leuk dat je erbij bent bij de laatste challenge van het jaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Na alle energie die je in de binnenkant had gestopt is het natuurlijk zonde als de voorkant niet lukt. Dat maakt het extra lastig iets te verzinnen wat er bij past! Maar het is super goed gelukt! Die stempel is ook echt prachtig en zo is het toch nog een mooi geheel geworden. Top gedaan! ;-) Dankjewel voor je bijdrage aan de liftchallenge!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Stempel op reis

Stempel op reis