Stempel op reis

Hoi, hoi,

Daar zijn we weer met alweer de laatste stempel op reis van het jaar. Wat is het snel gegaan. De stempel kwam dit keer van Rhodé. Zij stuurde de leuke stempel "it's no secret" van Simon Says Stamp rond. Het leuke van deze stempel is dat je er krasplaatjes bij kunt gebruiken en daaronder dus een tekst kunt stempelen voor de ontvanger. Zó leuk!! 


Deze stempel leende zich uitstekend voor een verjaardagskaart met héél veel ballonnen 😁.....hieronder zie je een deel van mijn kaartje waarop de tekst nog zichtbaar is, daarna heb ik het kras stickertje erover heen geplakt..


                                                     En dit is het eindresultaat. Het is een kleurrijk kaartje geworden :-))



              Met aan de binnenkant nog een bescheiden reepje papier, natuurlijk passend bij het thema....


Ik ga snel kijken wat de anderen voor leuks hebben gemaakt. Kijken jullie mee?

Vandaag lekker een dagje shoppen in Den Bosch met mijn zusje. Onze jaarlijkse traditie, die wij altijd met starten met natuurlijk koffie en een Bossche Bol ☕️🌰

Leuk dat je bent komen kijken op mijn blog. Altijd leuk als je een reactie wil achterlaten.
Groetjes en tot de volgende keer.


Voor dit kaartje gebruikte ik de volgende materialen:

Stempel: SSS: it's no secret
Stanzen: MFT: wonky stitched rectangles, SU: project life labels & framelits
Papier: MFT: birthday brights, SU: whisper white
Inkt: Versafine clear: nocturine, SU: diversen, Ranger: oxide: mustard seed

Reacties

  1. Superleuk kaartje Gerjon!!! Veel plezier in Den Bosch vandaag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo, wat een vrolijke boel hier.
    Een "zelf kunnen krassen kaartje", poeh, ik wist niet eens dat dat bestond in knutsel variant.
    Shop ze, wij zijn in Rotterdam, ook lekker even de stad in geweest.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik hou van kleurrijke kaarten, dus ook fan van deze. Wat leuk, die losse tekst erbij. En het lettertype op het DP lijkt er heel veel op. Leuk als het zo matcht! Het is dat ik nog wat kerstkaarten nodig heb, anders zou ik morgen gelijk weer met deze set aan de slag gaan😉

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke, vrolijke kaart! Heerlijk al die kleurtjes, zeker op een grijze dag als deze.... Erg leuk gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Liftchallenge #183

Stempel op reis