Stempel op reis

Hoi, hoi,

Daar zijn we weer met een stempel op reis. Ellen stuurde de stempel 'Scandinavian Prints' van Neat & Tangled rond.

                                                                                                                                                                                                     
Ik moet eerlijk bekennen dat ik deze best lastig vond. Ga ik iets 'Scandinavisch' maken of toch iets totaal anders....al gauw kwam ik tot de conclusie dat ik het Scandinavische los moest laten. Ik besloot om de rondjes/bloemetjes random te stempelen en grof te kleuren met copics. Vervolgens nog wat witte accentjes met een gellyroll pen. Dit leverde het onderstaande resultaat op. Uiteindelijk maakte ik 2 kaartjes in verschillende kleuren omdat het altijd handig is dit soort 'neutrale' kaartjes op voorraad te hebben. 


                                   De binnenkant kreeg nog een restje van de geblendde voorkant en een stukje designpapier.


                              Op het tweede kaartje stempelde ik de bloemen iets anders en gebruikte ik blauw- en groentinten. 



                                     Als ik de kaartjes zo naast elkaar zie staan vind ik ze best geslaagd :-)                                                             Natuurlijk ben ik wel weer super benieuwd hoe creatief de andere dames zijn geweest. Kijken jullie mee?

Een hele fijne dag gewenst en tot een volgende keer.


Voor dit kaartje gebruikte ik de volgende materialen:

Stempel: Neat & tangled: scandinavian prints; MFT: heap of hello's
Stanzen: MFT: wonky stitched rectangles, SU: project life labels & framelits
Papier: CC: Neenah solar white; Strathmore: Bristol smooth; SU: whisper white, flirty flamingo, balmy bleu; MFT: pretty in plaid, black & white stripes
Inkt: Versafine clear: nocturine; Copics; Ranger: oxides
Overig: sequins, SU: embossing powder zwart en wit, gelly roll wit



Reacties

  1. Best geslaagd? Ik vind ze echt wel heel geslaagd! Wat een leuk duo! Mooi met de witte accentjes en je hebt mooie kleuren gebruikt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn zeker heel geslaagd, op de een of andere manier zie ik bonbons in de eerste LOL. Leuk bezig geweest met deze stempels.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldige kaarten en weer heel anders !!!
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gave kaarten! En naast elkaar zien ze er zeker heel mooi uit! Meer dan geslaagd dus! Fijne avond nog, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele toffe kaartjes! Ik kom hier op je blog tot de ontdekking dat je met copics had gekleurd. Heel mooi gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nou ja! Ik vind ze gewoon supermooi. Allebei. Het diagonale vind ik helemaal leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. geslaagd? geslaagd??? eh ja zeker geslaagd
    Ik zou geen raad weten met deze moeilijke stempels
    Maar deze kaarten zien er geweldig uit
    Mooie kleuren bij elkaar en allebei hetzelfde maar toch verschillend
    Heel gaaf

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Liftchallenge #183

Stempel op reis

Stempel op reis